четвер, 1 січня 2015 р.


Навчимось правильно вчитися! 

Пам'ятка 1. Як готовити домашні завдання

Щодня ретельно записуйте в щоденник всі домашні завдання.
Привчите себе готовити уроки щодня в той самий час.
Готовте уроки завжди в тому самому місці.
Правильно організуйте своє робоче місце, заберіть все зайве зі стола, виключити радіо й телевізор.
Починайте підготовку уроків із предметів середніх труднощів, потім переходити до більш важкого для вас і під кінець виконуйте легкі предмети.
Через 30-40 хвилин занять робіть переривши для відпочинку на 10 хвилин.
Під час підготовки уроків не відволікайтеся, до розмов не прислухайтеся.
Користуйтеся словниками й довідниками.
Після виконання письмової роботи ретельно перевірте її. Краще спочатку використовувати чернетку, а потім переписати.
Якщо зустріли незрозуміле слово, не зрозуміли завдання, запитаєте про це батьків, товаришів, учителі.
Щодня повторюйте матеріал минулих уроків, особливо - правила, формули, закони.
Після готування уроків відпочиньте, погуляйте на повітрі, допоможіть у домашній праці.
 
Пам'ятка 2. Правила розумової праці

Періоди занять чергуйте з періодами відпочинку.
Не займайтеся більше 1,5-2х годин підряд.
Щодня для занять відводити той самий час, найкраще в денні години. Уникайте вчити уроки пізнім вечором або вночі, а також у стані сильного стомлення.
Правильно обладнайте своє робоче місце. Книгам, зошитам, підручникам, різним приналежностям - всьому повинне бути своє місце.
Пам’ятайте, що чистота повітря, помірна температура, правильне освітлення - запорука гарної працездатності.
Працюйте спокійно, без біганини до телефону, без гри зі свійськими тварина. Заберіть всі шумові перешкоди (радіо, телевізор, комп'ютер).
Додержуйтеся правила «краще менше, так краще». Зробіть ґрунтовно й повністю один урок і тільки тоді беріться за іншою.
Чергуйте пасивний і активний відпочинок. Можете використовувати й «фізіологічні стимулятори» (холодний душ, фізичні вправи, цукор, цукерку, солодкий чай).

Пам'ятка 3. Як  слухати вчителя на уроці
  Дивитися на вчителя й на те, що він показує. За допомогою зорової пам'яті засвоюється 90% знань. Відомості, отримані за допомогою одночасно й зору, і слуху, краще запам'ятовуються.
Учитеся думати разом із учителем. Власна думка звичайно виникає при контакті з думками інших людей. Школяр здатний мислити в 4 рази швидше, ніж говорить учитель.
Не можна залишати без відповіді жодного питання або сумніву. Ваші питання говорять про активність мислення. Не бійтеся звертатися до вчителя.
Основні положення уроку й нові слова корисно записати в зошит. Хто записує, той читає двічі, а виходить, і краще пам'ятає.
Домашнє завдання треба записувати точно й розбірливо й саме на той день, на який воно задано.

Пам'ятка 4. Як працювати із книгою
Ознайомитися зі змістом. Усвідомити, про що або про кого мова йде. Продумати прочитане, тобто розділити навчальний матеріал на значеннєві частини, знайти усередині кожної такої частини основну думку. Зробити з тексту необхідні виписки для пам'яті: з'ясувати значення важких слів і виражень, скласти план, тези, конспект. 
Усвідомити: чому новому навчила прочитана стаття або книга. Чи повідомила які-небудь нові знання, чи навчила яких-небудь нових прийомів роботи, занять? Чи викликала нові думки, настрої, бажання?*


 
  

Немає коментарів:

Дописати коментар