Пам'ятка 1. Як готовити домашні завдання
Привчите себе готовити уроки
щодня в той самий час.
Готовте уроки завжди в тому
самому місці.
Правильно організуйте своє
робоче місце, заберіть все зайве зі стола, виключити радіо й телевізор.
Починайте підготовку уроків із
предметів середніх труднощів, потім переходити до більш важкого для вас і під
кінець виконуйте легкі предмети.
Через 30-40 хвилин занять
робіть переривши для відпочинку на 10 хвилин.
Під час підготовки уроків не
відволікайтеся, до розмов не прислухайтеся.
Користуйтеся словниками й
довідниками.
Після виконання письмової
роботи ретельно перевірте її. Краще спочатку використовувати чернетку, а потім
переписати.
Якщо зустріли незрозуміле
слово, не зрозуміли завдання, запитаєте про це батьків, товаришів, учителі.
Щодня повторюйте матеріал
минулих уроків, особливо - правила, формули, закони.
Після готування уроків
відпочиньте, погуляйте на повітрі, допоможіть у домашній праці.
Пам'ятка 2. Правила розумової праці
Періоди занять чергуйте з
періодами відпочинку.
Не займайтеся більше 1,5-2х
годин підряд.
Щодня для занять відводити той
самий час, найкраще в денні години. Уникайте вчити уроки пізнім вечором або
вночі, а також у стані сильного стомлення.
Правильно обладнайте своє
робоче місце. Книгам, зошитам, підручникам, різним приналежностям - всьому
повинне бути своє місце.
Пам’ятайте, що чистота повітря,
помірна температура, правильне освітлення - запорука гарної працездатності.
Працюйте спокійно, без біганини
до телефону, без гри зі свійськими тварина. Заберіть всі шумові перешкоди
(радіо, телевізор, комп'ютер).
Додержуйтеся правила «краще
менше, так краще». Зробіть ґрунтовно й повністю один урок і тільки тоді
беріться за іншою.
Чергуйте пасивний і активний
відпочинок. Можете використовувати й «фізіологічні стимулятори» (холодний душ,
фізичні вправи, цукор, цукерку, солодкий чай).
Пам'ятка 3. Як
слухати вчителя на уроці

Учитеся думати разом із
учителем. Власна думка звичайно виникає при контакті з думками інших людей.
Школяр здатний мислити в 4 рази швидше, ніж говорить учитель.
Не можна залишати без відповіді
жодного питання або сумніву. Ваші питання говорять про активність мислення. Не
бійтеся звертатися до вчителя.
Основні положення уроку й нові
слова корисно записати в зошит. Хто записує, той читає двічі, а виходить, і
краще пам'ятає.
Домашнє завдання треба
записувати точно й розбірливо й саме на той день, на який воно задано.

Усвідомити: чому новому навчила
прочитана стаття або книга. Чи повідомила які-небудь нові знання, чи навчила
яких-небудь нових прийомів роботи, занять? Чи викликала нові думки, настрої,
бажання?*
Немає коментарів:
Дописати коментар